Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stanisława Wyspiańskiego w Skawinie

Telefon: 12 275 32 40

• Humor

WYCIECZKA DO KRASIEJOWA

17 października 2013 r. w słoneczny dzień klasy 4a, 5a i 6b wraz ze swoimi wychowawcami o godzinie 7.30 wyruszyły na wycieczkę do JuraParku w Krasiejowie. Przed nami była długa droga, bo 170 km, ale od samego rana wszystkim dopisywał doby humor.

Kiedy dojechaliśmy na miejsce naszym oczom ukazał się niecodzienny widok. W ogromnym parku jurajskim znajdowało się wiele dinozaurów, jedne były mniejsze, a inne niewyobrażalnej wielkości. Wszystkie wywarły na nas niesamowite wrażenie. Które jeszcze bardziej potęgowało, gdy zbliżaliśmy się do nich...

A naszą przygodę z dinozaurami zaczęliśmy od podróży kolejką w tunelu czasu, w którym oglądaliśmy film o historii ziemi. Prezentowany film był w technologii 3D. W czasie oglądania filmu towarzyszyły nam silne emocje, ciągle było słychać „oooch” i „aaach”. Kolejnym etapem wycieczki był spacer po JuraParku i podziwianie dinozaurów. O których nasza pani przewodnik opowiadała niezwykłe historie. W czasie spaceru zwiedziliśmy pawilon muzealny, gdzie mogliśmy zobaczyć i podziwiać z bliska wydobyte tam w Krasiejowie prawdziwe skamieliny dinozaurów. Później poszliśmy do oceanarium, gdzie również w technologii 3D mieliśmy bliskie spotkania z potworami z prehistorycznych głębin. Wszyscy wyszliśmy oszołomieni pokazem i efektami specjalnymi, zwłaszcza momentem, kiedy ogromny rekin uderzył w szybę, a ta zaczęła pękać i wylewała się na nas woda. Kolejnym etapem wycieczki było kino 5D – kino emocji. Po zakończonym spektaklu poszliśmy do parku rozrywki, a tam czekało nas pełno atrakcji: karuzele, zjeżdżalnie, kolejki, huśtawki. W czasie kiedy jedni korzystali z rozrywek inni poszli coś smacznego zjeść i kupić dla rodziców i bliskich pamiątki.

O godzinie 16.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Wycieczka nam się podobała i chętnie pojechalibyśmy tam jeszcze raz.